Megszavaztattuk a Facebookon, és az újrahasználatos megoldások nyertek az eldobhatókkal szemben. Megkérdeztünk néhány kereskedőt, és ők is azt mondják, hogy az intim ökotermékekre, vagyis a mosható betétekre és az intim kehelyre az elmúlt években rohamosan nő a kereslet.

Az elmúlt egy év alatt a mosható betétek iránt szinte háromszorosára nőtt az igény. Kétféle megközelítés miatt szokták keresni ezeket a termékeket. Az egyik a hulladékcsökkentés, a másik a vegyszermentesség. Az eldobható higiéniás termékek ugyanis sokszor tartalmaznak valamilyen parfümöt vagy nedvszívó réteget, ami irritációt okozhat” – magyarázza Mezei Mary, az egyik legnépszerűbb hazai zöld webáruház, a ZöldBolt üzletvezetője.
A teljes cikk a tudatosvasaralo.hu-n érhető el
Szerző: tudatosvasarlo.hu